snow

Sur-glad torsdag!



Är lite sur idag.
Över småsaker som man egentligen inte ska lägga energi på men som tar just det, energi. Sur över att jag skjuter upp allt plugg. Ångest över att jag kanske inte klarat tentan och även då stressad över hur jag ska hinna plugga till den. Sur över att jag har ont i ryggen. Sur över att jag inte tränat på länge. Sur över halsont. Sur över att tabatan, som jag ändå gjorde, var skitjobbig och över att jag blev skakig efteråt. Sur över att Cindy, som satt i hejarklacken, skällde prick på hela tiden och stressade mig. Hon får en av tio i betyg som hejarklack. Men som ni vet och som jag vet så ska man försöka vända det negativa till det positiva! Jag skriver därför nu ner vad som gör mig GLAD idag! Det brukar hjälpa! Jag är glad över att jag trots allt pluggande i tre timmar. Bra Annie! Glad över att jag och Cindy gick en långpromenad. Nio av tio i betyg får hon där. Glad över att jag har en rolig helg att se fram emot! Glad över att jag hittat nya bra låtar. Så Mycket Bättre är grejen. Så. Slutsatsen är att jag är lite glad idag. Det är inställningen som gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0