snow

"The best things..


... in life are free. The second best are very expensive", Coco Chanel. Jag har skruvat ihop det här collaget som inspiration! Jag gillar det enkla och tycker oftast det är det snyggaste! En beige (hur jävla svårt kan det vara att stava? haha..) tröja till ett par jeans i perfekt passform och färg (färgen är extremt viktig!) och till detta ett par boots och en snygg klocka - då är man hemma för mig! På sommaren byter man bara ut jeansen mot ett par shorts också har vi en outfit som funkar året om! Jag gillar tidlösa plagg och helst inte med för mycket bling-bling och bling-blong. Klockorna är från Daniel Wellington (vänster) och Esprit, resten har jag inte en snusning om! Ibland kan jag bli så trött på allt vad kläder heter och vill helst av allt bära mjukisbyxor och en stor tröja dygnet runt för att ibland tycka att kläder och mode och skor och smycken är det roligaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0