snow

Trött & mörker

 
Jag ska erkänna på en gång att jag inte är så sugen på att blogga idag.
Men jag gör det för er skull, haha! Ska jag sammanfatta den här dagen så gör jag det med två ord: trött och mörkt. Ja, alltså man piggnar aldrig riktigt till nu för tiden! Jag vill vakna till fågelkvitter och till sol men istället får man traska upp när det lika gärna hade kunnat vara mitt i natten! I skolan idag har vi utformat enkäter och lärt oss vad kvantitativ forskningsmetod är! Mycket invecklat och med en föreläsare som pratade i 110 och stressade sig igenom lektionen blev man knappt klokare. Är lite nervig också över den kommande tentan. Nästa fredag redan! Tills nästa onsdag ska vi dessutom ha fått svar på enkäter, gjort intervjuer och skrivit ett arbete och ja, det är mycket nu! Andas. Tillbaka till mina sammanfattande ord om dagen. Först var det trött och sen var det mörkt. Ja, nu blir det mörkt vid fem. Bajs. Fick använda reflexväst när jag var ute och gick ikväll. Känns inte roligt. Också kan jag inte träna för att jag känner mig förkyld. Förlåt för att jag är så negativ. Jag ska skärpa mig! Det jag ser fram emot med den här veckan är: Ensam Mamma Söker som börjar nu, middag med Marcus, två lediga dagar, träffa Ebba och en helt oplanerad helg! Nu kör vi 44!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0