snow

Ullared & lite till


Hello darlings!
Läget en sådan här solig lördag? Älskar verkligen att hösten smyger sig på med fortsatt varma dagar och solen med fullständig närvaro! Idag känner jag mig nästan lite bakfull till känsla i huvudet. Igår var nämligen en lång och intensiv dag! Jag, Marcus och hans mamma var inte ensamma på Ullared. Fler hade tänkt samma tanke, det kan jag lova hehe. Men hur som helst var vi där prick på hela dagen för att verkligen suga ut allt av Gekås! Jag har klädstopp igen eftersom garderoben är på bristningsgränsen men fick med mig hem en del annat fint! Bland annat massa mönstrade strumpor! Eftersom jag råkat handla tre par nya skor den senaste veckan kände jag heller inte att jag kunde spendera hur mycket pengar som helst.. Förståndet hinner alltid ikapp en, som tur är! Vi hade en härlig dag tillsammans och fick fynda, som sig bör,när man besöker Ola-Conny och hans vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0