snow

Allt är i rullning


Två kanske inte så passande bilder till inlägget men väldigt roliga. Eller jag hade väldigt kul i alla fall! Nu till saken: Mitt huvud kokar över! Igår började jag på Campus Helsingborg - Socionomprogrammet! Gårdagen var kort men intensiv! Fick träffa klassen, rektorer (eller prefekt tror jag det heter här), gått igenom vad som händer under de sju terminerna, nya miljöer, nya ansikten och information på information. På eftermiddagen fixade jag med massa praktiska grejer så som pendlingskort och inloggning till skolans mail och plattform. På kvällen lagade jag en fisksoppa som inte gick att äta. Hade ingen grädde hemma så soppan bestod av torsk, morötter och vatten typ. Så fruktansvärt äcklig att jag hällde ut den i vasken. Och fisken och rotfrukterna korkade igen avloppet att det blev helt stopp, haha. Sen höll vi på hela kvällen med att få rätt på det, sätta ihop rören och ja.. jag blir så trött på mig själv ibland! Idag har det varit en massa ny inmatning. Studieteknik, träffat våra klassansvariga, haft presentationer, gått igenom delmålen för kursen och fått en analysuppgift tills på fredag. Just nu är jag så trött i knoppen att jag nästan kan somna ståendes. Tänker så mycket att jag blir snurrig - alla nya intryck, tankar om detta är rätt val eller ej och hur i helsicke jag ska klara detta! Ni hör, det är mycket nu! Hoppas du mår fantastiskt Bloggis! Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer bli bra! Ge det lite tid. Och om du klarar det? DU om någon klarar detta. Fatta grym tjej du är :) fast det är såklart okej att tycka att det suger. alla känslor är tillåtna. men du är bra, så är det bara! puss <3

2014-09-02 @ 21:47:50
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0