snow

Blodbad & positiv!!



Dagarna bara springer fram men ändå vill jag tro att det är torsdag idag.
Men happ happ happ, det är ju bara onsdag! Igår hade jag svårt att skriva här på grund av mina handleder. Idag har vi kommit till nästa problem, nämligen fingrarna! Skulle laga soppa precis och när jag diskar filékniven (alltid extremt noga när det har skärts kyckling - hatar tvångstankarna som spökar runt i min hjärna där och då. Tar jag inte DÄR med borsten en gång till så kommer jag bli sjuuuuk, haha) slinter jag och skär mig i långfingret, AJ! Sånt gör ju så jäkla ont. Men soppan står på spisen och puttrar så det gick ju vägen tillslut, med pappas hjälp. Annars då? Känner mig mer positiv till skolan. Det känns lättare och när jag tittade på gamla tentor idag så känns det ändå som att jag är på rätt spår (tvångstankar igen - vågar man skriva så?), vilket är skönt!! Har varit ledig idag och det är väl där det svåra kommer in - självdisciplin. Jag var grymt på det på gymnasiet! Men nu finns det saker som lockar, sånt som annars inte är särskilt spännande. Till exempel promenader med Cindy, städning, matlagning och ja, till och med gymmet! Nu ska jag och mitt omplåstrade finger äta kycklingsoppa och sen vidare hem till Marcus! Glad onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0