snow

Blommor & igång!


Har jobbat på dagis idag, eller förskola som man korrekt säger! Jordens levande blommor var, som de brukar vara, levande! Det var fart från tidig morgon! Frågade en pojke om hans storasysters nya fröknar i skolan var snälla. Han svarade att jo, ja det var de men de delar inte frukten till en, som ni alltid gör. SÖT! Skulle ju snacka klimatförändringar och sånt idag här på bloggen. Men vet ni? Jag tycker vi pratar om något mycket roligare istället! Vad sägs som träning? Under halva sommaren var jag duktig men någon gång när semestern knackade på dörren gick det utför. Har knappt tränat sen juli och ja, formen blir ju också därefter. MEN sedan några veckor tillbaka är jag igång igen och DEN känslan - ahhhh! Tänker satsa de närmaste veckorna på att få upp motivationen och hur får man då det? Jag tror att ett trick kan vara att inte bry sig så mycket om hur eller vad man tränar, utan istället lägga fokus på att man gör det, oavsett vad det handlar om. Efter ett tag, när man känner att man fått upp kondition och styrka igen, tror jag man mer kan tänka på upplägg och innehåll! Låter inte det som en bra idé? Mitt stora mål ser jag framför mig - Göteborgsvarvet 2015!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0