snow

Dagens



Dagens bästa: Träning med Elina! Jag börjar äntligen känna mig stark igen! Tänkte satsa på jogging i oktober -andas in massa frisk luft i skogen, köra tabata i trädgården och maxa utomhusträningen helt enkelt! Sen får det bli gym de mörkaste månaderna.
 
Dagens nagellack: Brunt och glitter! En vinnande kombination!

Dagens snyggaste: Sofi Fahrman! Alla dagar i veckan. Jag vet inte vad det är som gör det. Hon bara är. Jag vill ha hennes hår, hennes ben och hennes kläder! Älskar motljuset på bilden, se länk!

Dagens kunskap: Socialpolitik. Faktiskt roligare än vad det låter. Men kanske inte superdupermegaroligt. Ungefär så.

Dagens roligaste
: Hannah och Amandas nya teveprogram! Direkt de kommer med en ny grej nappar jag Fredagspodden, viner, böcker, poddar och program!

Dagens nyhet: Blondinbella är gravid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0