snow

Dejt & bröllopsbilder


Dejten igår gick över förväntan! Killen sa att han kan tänka sig träffa mig igen! Det måste väl ändå vara ett tecken på att det gick vägen? Efter att jag hade druckit ett glas vin handlade jag alldeles för mycket godis! Hjärtat fick verkligen sin röst hörd och drygt ett kilo sötsaker fick följa med! När vi kom hem tände vi det här ljuset, som sägs skifta i färg - fint men det blev aldrig mer än just vitt, haha.


Har suttit här vid datorn en stund och gått igenom förra helgens bröllopsbilder. Tänkte att ni kanske vill se några till? Det blir mest på mig och Ebba. Eller ja, det blir på bara mig och Ebba för jag vet inte om någon annan vill synas så här på en väldigt känd och väletablerad blogg. Jag menar, kommer bilden upp här finns det ju stor chans/risk att den kommer på löpet, i otaliga forum och tusentals andra bloggar. Så med det sagt kommer här ett gäng på oss två! Har en sååååå fin bild på mormor men ja, ni måste förstå att bloggen är för stor för att kunna vara privat. Here we go i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0