snow

El clasico


Jag tänkte skriva klassiker men så ville jag tvista till det och då fick det bli på spanska. Fast när jag googlade vad el clasico betyder hade det inte alls med bakning att göra. Det var ju självklart fotbollsrelaterat. Det handlade om matcherna mellan FC Barcelona och Real Madrid. Nu har vi fått det klart för oss också! Det blev ett gäng chokladbollar med kokos och ett med pärlsocker. Tänkte från början göra kärleksmums men hade knappt någon kokos hemma och det gör ju halva grejen. Älskar kokos! Men blev också fundersam hur man gör kärleksmums om man vill ha dem tjockare. Då funkar väl inte en plåt? Om smeten rinner ut på hela plåten blir väl kakorna tunna som in i Norden? Hjälp mig Bloggis! Nu säger jag GLAD FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0