snow

Ett sorgligt farväl


Ska jag berätta vad jag precis gjort?
Det är lite sorgligt. Lova att inte börja gråta. Jag har precis varit ute och sagt hejdå till sommaren. Jag har haft en känsla hela dagen, att detta är den sista sommardagen för i år. Det har varit fantastiskt väder! När jag kom hem vid fem sken solen och det var 20 grader! Helt otroligt så här i mitten på september! Men nu är det slut. Jag känner det på mig. Jag är inte redo att prata om vinterkängor och jackor och sånt än. Det tar vi om en månad. Men jag är redo att släppa tanken om klänningar och shorts. Om picknickar och stranddagar. Eller nej föresten, blir man någonsin det? Redo för det menar jag? JAG VILL INTE! Men jag har ändå gjort det. Gick till campingen, som stod tom. Gick en promenad, solen var på väg ner och det var bitande kallt. Solen värmer men så fort den går i moln eller går ner blir det kyligt. Ja ja, jag ska inte dra ut på det mer. Sommaren började och slutade på topp - Göteborgsvarvet och KretaSommaren: vi ses om exakt åtta månader (DU SKÄMTAR?) igen!

Kommentarer
Postat av: Maja

Alltså den känslan efter varvet!!! <3

Svar: Varje gång det känns motigt att springa tänker jag på den! Att jag vill uppleva det igen, minus kräkningar haha :D
Annie

2014-09-20 @ 00:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0