snow

Fredagsgodis & podd!



SÅ skönt med helg!
Tänkte låta hjärnan vila ett par dagar och det ska bli underbart! Sociala konstruktioner och intersektionalitet får helt enkelt vänta! Startade med att sätta igång ett avsnitt av Big Brother. Det om något är ju att koppla ifrån hjärnan. Har även lyckats äta både ett Kexchoklad, en Twix och två Toblerone under dagen! Men är det fredag så är det! Om man tränar bra så tycker jag man ska få äta vad man vill i alla fall ett par dagar i veckan! Jag gjorde tabata igår och för att inte verka tjatig eller så men WOW! Jag tror stenhårt på att det är den bästa träningen! Jag var på gymmet i en timme häromdagen (oj, vad hon har tränat tänker ni nu. Men lugn. Jag har knappt rört en fena sen juli) och jag har mer träningsvärk efter 20 minuters tabata! Älskar det! Nu ska jag ladda om inför kvällen! Ska ut i skogen med Fredagspodden i lurarna och sen duscha och bege mig till stan. Ikväll ska jag nämligen på dejt! Kan knappt bärga mig! Killen jag ska dejta är SÅ bra! Charmig, rolig, snygg, gullig och ja, MIN! Sen ska vi köpa ännu mer godis bara för att det är fredag. Och för att jag har ett stort sötsug att upprätthålla. GLAD FREDAG och trevlig helg Bloggis!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken mysig kväll du har framför dig! :))

2014-09-12 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0