snow

Halvknasig



Hallllååååååå lördag!
Vaknade klockan åtta - jag som äntligen kunde sova ut! HAPP! Ja, jag är inte på så bra humör idag. Jag vet inte vad det är. Det har varit mycket så här den senaste tiden. Antingen är jag på toppen eller bara blä. Blir så trött på mig själv att jag pratar så mycket ibland. Och för att jag analyserar så mycket vad jag sagt och inte sagt. Varför kan jag inte bara låta bli och vara tyst? Jaja, det blir lite flummigt när jag inte går in på vad jag menar men jag behöver ju inte upprepa och få ännu mera obehagskänslor av det, eller hur? Vet ni vad jag mer blir trött på? Människor som får en att bli obekväm i deras närhet. Är inte det bland det värsta som finns? Jag ser hellre till att personer runt om mig trivs och att jag hellre gör bort mig än att de ska känna sig illa till mods. Flummel-i-flum. Förlåt. Hur som helst, skönt med helg! Igår var jag på middag med ett gäng härliga tjejer! Vi åt gott, pratade och firade in helgen tillsammans! Vi kom fram till att fredagkvällen är en perfekt kväll för tjejmiddagar. Man kan lika gärna vara på ett jag-tycker-detta-är-trevligt-men-vill-lägga-mig-tidigt-humör som på vi-sitter-uppe-hela-natten-och-pratar-humör! Nu ska jag röja undan sommarplagg och låta garderoben andas höst! Puss på er! Hoppas ni inte tröttnar på mig och min halvknasiga mentalitet. Eller känslor kanske man säger? Ni fattar i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0