snow

Höstbomb


Ja, hösten föll verkligen ner som en bomb! Man kunde ana det under helgen och tur att jag fick säga adjö på riktigt till sommaren. Nu är det ju dags för stickat, blåst, stearinljus och kalla vindar! Och ja, nu är det tillåtet att börja snacka om sånt där. Som hör hösten till. Grämer mig dock över att barbentsäsongen är över. Jag vill ha mer! Hade inte det perfekta varit om sommaren varade från april till oktober? Hur som helst så har jag varit i skolan halva dagen, kom hem vid halv tre och tänkte plugga men det blev träning istället, mycket roligare. Vet inte hur jag ska få rutin på det där med att sätta sig ner och verkligen ta tag i böckerna efter skolan. Har man varit iväg sen åtta är man inte så sugen på att fortsätta plugga till kvällen. TIPS NÅGON? Den här veckan bjuder, förutom på plugg och träning, på jobb på förskolan (har saknat mina levande blommor!) och tjejmiddag! Jag och några kompisar har bestämt oss för att göra hösten lite roligare genom att ha middagar en gång i månaden! Man behöver saker att se fram emot! Glad måndag och hej höstens första dag!

Älskar hur ljuslyktan hänger på väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0