snow

Kickboxning & Helsingør



Hallå Bloggis!
Jag och Marcus körde kickboxning igår på gymmet och idag har jag ont i konstiga delar av höften och framför allt i händerna! Handlederna är alldeles stela och jag har knappt ork till att öppna vattenkranen, än mindre att skriva. Igår kväll när jag pluggade skakade jag så mycket om händerna att texten nästan var otydbar. Men kul med nygamla träningsformer! Jag och Maja var ju hejare där ett tag på boxning! Vi gick flera dagar i veckan och jag förstår varför - det ger verkligen en bra och allsidig träning! Idag har det dock varit andra bullar som gällt. Jag och några i klassen har varit över i grannlandet! Fjärde gången jag besöker Danmark på en månad - rekord! Vi har svettats i långbyxor, njutit av sol, blå himmel, pizza och öl! Roligt att prata om annat än skola! Nu ska jag mysa ner mig och mina värkande handleder i soffan, kolla något halvtradigt på teve och räkna ner till riktiga program sätter fart - 8 dagar kvar till Bonde Söker Fru och 13 till Ensam Mamma Söker! Mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0