snow

Lack i dubbel bemärkelse

 
Hallå mitt i söndagen! Är inte på mitt bästa humör idag! Jag försöker plugga men kommer ingen vart. Stör mig på att all litteratur är så svår! Jag tycker alltid jag har haft lätt för att förstå texter men desto mer jag läser, desto dummare känner jag mig! Just nu försöker jag reda ut alla nya begrepp som jag lärt mig den senaste veckan. Det är inte lätt och jag blir så trött på det! Jag förstår delar av det men kan sen inte få ihop allt till en helhet. Blir lack! Vad har mer hänt idag då? Det som den här dagen kännetecknar mest är självfallet VALET. Ingen kan väl ha undgått detta? Det enda som har sänds på teve mellan sju och nio hela september är debatter och åter debatter! Kanske inte superkul men däremot tycker jag att det är jätteviktigt att man ser till att rösta! Så det har jag gjort idag! Kände mig så ung men ändå så vuxen! Mer? Nu ska jag ut och springa intervaller och efter det ska jag måla mina naglar med lacket ovan! Glad söndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0