snow

Min favoritdag!


Tjena bloggen och HALLÅ helgen!
Ska bli så skönt att slippa tänka på skolan in och ut och hit och dit att hjärnan nästan skrumpnar över lördag-söndag. Det har varit så mycket hela veckan med ny klass och mycket energi som lagts på "är detta rätt för mig?" och "hur ska jag hinna plugga och läsa allt det här och samtidigt hinna med allt runt omkring?". Samtidigt har jag tacklats med en förkylning. Just nu mest hes och orkeslös men alltså igår var jag heeelt däckad! Håller de två tummar jag har att jag inte får massa hosta imorgon. Hade ju inte varit kul att få en hostattack i kyrkan, usch! Men nu glömmer vi allt vad skola och sjukdomar heter och fokuserar på en ledig helg! Imorgon väntas bröllop så kvällen här blir lugn. Jag tänkte sätta fart och göra en kaka. Ikväll får vi nämligen lite gäster och då hade det ju passat bra att ha något smaskigt att bjuda på. Kollade på Hela Sverige Bakar igår - älskar Tilde De Paula - och man får så mycket inspiration. Vill baka ALLT men framför allt, vill ÄTA allt! Ser ju så gott ut! Återkommer med vad det blev!

Och nu ska jag säga det Marcus tycker är så kul: jag har lånat bilderna. Övre HÄR och nedre HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0