snow

Min klänning



Här får ni en lite bättre bild på klänningen! Älskar färgen och gillar detaljerna och snöret i midjan! Men det som var lite extra speciellt med gårdagen för mig var att jag var tvungen att vara tyst. Eller jag försökte. Det är bra mycket svårare än man kan tro. Alltså jag vet inte vad som hände i fredagskväll men min röst bara försvann! Var stensäker på att den skulle vara tillbaka när jag vaknade, för så är det alltid. Men jag kunde knappt få fram ett ljud på morgonen. Och tyvärr blev det inte bättre under dagen. Så jag pep mig fram och gör det fortfarande. Men det är ju så tråkigt att inte få prata. Förutom det var allt bra - vigseln var så fin. Det räckte man kom in i kyrkan så tårades ögonen. En väldigt vacker sommardag med mycket, mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Malin

FINASTE TJEJEN ALLTSÅ! och väldigt vacker klänning. :)

Svar: Tack Malin ❤️ Jag har skickat sms till dig, har du fått det?
Annie

2014-09-07 @ 20:41:19
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0