snow

Mörker & trötter

Lika trött som den här snubben

Alltså jag somnade på tåget i morse.
Det gör verkligen mycket att börja en timme tidigare. Men så snabbt man vänjer sig vid nya tider också. För några månader sen hade jag sett att börja vid åtta som sovmorgon. Nu känns det som en mardröm! Men sen får man ju gå upp bra mycket tidigare när man ska anpassa sig efter tågtider istället för att cykla en kvart till jobbet. Tror även att det är mörkret som gör det! Man vill vakna av solen! Inte av kyla och bäcksvart. Fattar inte att jag för mindre än en vecka sen gick i klänning och svettades i 20 plus. När jag gick upp i morse var det 0,8 grader! Sjukt vilka skillnader! Och varje morgon när jag är sömndrucken tänker jag att jag ska lägga mig tiiiiidigt ikväll. Men hur ofta händer det? ALDRIG! Nu ska jag sluta snacka väder! Imorgon får klimatet och miljön stå i fokus!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0