snow

Onsdag 10:40



God morgon eller god förmiddag kanske man ska säga!
Jag är lite lugnare idag! Gjorde analysen i morse så nu försöker jag bara tänka att den är tillräckligt bra för att inte lägga mer energi på. Analysen gick ut på att man ska rada upp sina styrkor och svagheter. En av mina svagheter är helt klart att jag är så orolig av mig. Lägger energi på helt fel saker och det kan ta upp hela min tid. Usch, måste jobba på det! Vaknade upp dåsig och förkyld så tänkte hoppa nollningen med lekar och kubb och bara ta det lugnt ikväll. Vill ju så gärna vara frisk till helgen! Nu ska jag göra mig iordning. Åka till skolan (kändes väldigt ovant att säga det, haha) och ta bild till ett passeringskort! Glad onsdag - solen skiner och är med oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0