snow

Persika



Som jag nämnt tidigare stundar det bröllop snart.
Väldigt snart. Nämligen till helgen! Det ska bli så himla roligt. Den som är först ut är den näst äldsta kusinen i skaran. Han och hans flickvän har varit tillsammans i nio år - sedan de var 17, så fint! Vi ska till en kyrka en mil utanför stan och sedan till en restaurang som ligger precis vid vattnet! Jag längtar mest efter stämningen under vigseln och kvällen tillsammans med släkten! Hoppas det blir ett "lätt och glatt" bröllop framför ett "stelt och strikt". Men känner jag dem rätt kommer det bli precis hur bra som helst! Nu kommer vi dock till det jag tänkte säga med det här inlägget. Klänningen. Blir så fel när jag skriver bröllopsklänningen, för det är ju det trots allt inte. Men klänningen jag ska ha på bröllopet. Jag började med att i somras kika runt i butiker. Hittade ett par fina på Esprit, men inget som föll mig precis i smaken. Ville att den skulle gå i en ljus färg (eller i syrenlila, om det ska vara riktigt rätt). Men hittade bara höstnyheter, marinblått och grått. Men en dag sprang jag, av en slump, på den här karamellen i aprikos. Älskade den från första stund! Gillar allt med den - materialet, passformen, längden och färgen. Från Valerie. Ni ska få se hur den ser ut på. Men det får vänta tills lördag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh vad fin klänningen var! Det gjorde du bra!! :D

Svar: TACK!!
Annie

2014-09-04 @ 17:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0