snow

Shoppingsöndag & skoförsäljare



Den här dagen har spenderats på alla diverse shoppingställen. Säg vart jag och Marcus inte har varit? Lager 157? Jopp! Iittala Outlet? Japp! XXL? Jajjamensan! Väla? Jo, där med! Jag köpte ett par superskor från Asics! Jag tror de kan vara värda vart enda krona! De har en liten symbol med Gortex och har man jobbat på förskola fattar man storheten med det där! Det är så in i vassens bra! Det betyder att skorna är vattentåliga och funkar även att gå/springa i när det är plaskigt och blött - perfekta för hösten och vintern med andra ord! De liknar mina förra väldigt mycket (bilden)! Dessvärre har de gamla inte blivit använda särskilt mycket. MAX 10 gånger! Hojta till om ni känner någon med storlek 39/40! Det är absolut inget fel på dem men jag har ett neutralt löpsteg och dessa är gjorda för dem med pronationsstöd! Hojt hojt! Nu ska jag ha kväll här, dricka te kanske och tagga inför en ny vecka!


Och är någon sugen på ett par bruna Converse, storlek 37 får ni också säga till! De är som nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0