snow

Som Ferdinand


Var så länge sen jag tog bilder på familjens lilla pärla - Cindy!
Så igår när jag "hade lite tid över" fick Cindy posera och jag ligga rak lång i gräset, allt för att få bra bilder! Tycker verkligen om det här med att fota. Det är som ren terapi för mig - komma på andra tankar, får fokusera på sånt jag tycker är roligt och hitta utmaningar med att fånga rätt ljus, bakgrund och det viktigaste av allt - ögonblicket! Att fota en hund är ju många gånger svårt. Hundar har ju en tendens till att gärna inte sitta still. Och är den sprallig är det i princip omöjligt att få skärpa i bilderna. Men Cindy kan man ofta jämföra med tjuren Ferdinand! Hon trivs med att sitta rakt upp och ner, lukta på blommor under tja, kanske inte en korkek, men något åt det hållet. Min fina hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0