snow

Sortering & favoritvin



Okej.
NU tar jag helg. Gick upp tidigt i morse för att läsa om internationellt socialt arbete och om kända människor inom detta område. Måttligt intressant om jag får säga det själv. Efter det började städningen från ja, inte denna värld. Eller städning ska man inte kalla det. Rensning av en jädra massa saker. Spel från när jag var liten, matteböcker från andra klass, vantar från 1800-talet och det ena efter det tredje! Mycket fick kastas, lite fick gå till välgörenhet och en hel del fick stanna. Nu är i alla fall allt i sin ordning och finns det någon skönare känsla? Att sortera och få fint är som terapi för själen! Med det sagt tar jag helg! Grillad kyckling med klyftpotatis och en kall sås blir det till middag och lite senare ska jag även korka upp den här favoriten! Så gott! Älskar flaskstorleken! Ikväll ska gamla klassen ha återträff och jag har varit peppad hela veckan! Trevlig helg Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0