snow

Tack Grekland!


Har lovat er ett sista inlägg från Agii Apostoli! Och jag håller vad jag lovar så hääär kommer det! Jag tycker alltid att resan är som bäst när man kommit hem. Detta har jag sagt tidigare men det är så sant. Då har man förträngt de varma promenaderna med tunga matkassar, sand på golvet, svettiga bussresor och dålig restaurangservice! Nu kommer man bara ihåg allt det roliga! Jag hade kunnat åka tillbaka idag! Var uppmärksamma på alla gruppbilder. Vi tog en från varje middag! Roligt att ha foto där alla är med. Nu säger jag: TACK Grekland. Tack för oplanerade timmar vid poolen! Tack för long drinks! Tack för tidiga morgnar och sena nätter! Tack för nattbad! Tack för noll stress! Tack för glada vänner! Tack för sol! Tack för dans! Tack för världens mysigaste affär! Tack för alla skratt! Tack för tzatziki! Och tack, tack, tack för alla minnen som jag tar med mig härifrån! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0