snow

Att vårda vänskapen

Bilder från vår somriga (läs: svettiga) dejt i juli

Så trött i min knopp att vi får se om det blir något inlägg av det här.
Har egentligen ingen större anledning att vara så trött eftersom skoldagen varit kort och inte särskilt ansträngande men har varit iväg hela dagen ändå. För att komma till saken måste jag berätta om något jag hörde häromdagen. Jag lyssnade på en podcast som tog upp en sammanställning av en intervju som gjorts på äldre. Den handlade om vad de ångrar mest i livet, när de ligger inför döden. Sånt tycker jag är så intressant! En av de vanligaste sakerna var att de inte vårdade sina vänskapsrelationer tillräckligt. Efter att ha hört detta smsade jag Sara illa kvickt för att få till en träff, haha det är faktiskt sant. Vi hade inte setts sen januari så det var på tiden! Sara hämtade mig när jag slutat (tack!!) och vi åkte raka vägen hem till henne. Så kul att se hur hon bor! Jag bombarderade henne med frågor gällande flytta-hemifrån-biten också fikade vi medan regnet, klyschigt nog, smattrade mot rutan. En liten påminnelse till oss alla - vårda relationerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0