snow

En helg med vänner


Den här helgen har helt och hållet ägnats åt vänner!
Igår träffade jag Karolina! Det var så länge sen! Man får passa på nu under påsken när de flesta är hemma! Vi startade med en sväng på stan för att fortsätta med en spontanrunda till Väla! Därefter kom vi fram till att vi var sugna på en utgång så mötte upp Marcus och några kompisar till honom! Extra roligt när det inte är planerat. Idag har jag varit ute i det fina vädret! Jag och Josse har gått en promenad och eftermiddagen har bestått av en fika med Malin och Lina! Allt ska hinnas med! Nu väntar jag på att Marcus ska göra entré. En härlig helg och ett ganska tråkigt inlägg i och med att jag inte har några passande bilder att bjussa på. Men jag hoppas ni klarar er! Puss å kram och fortsätt GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0