snow

En titt in i mitt huvud


Det känns inte som att jag har något att skriva om idag. Så varför ger jag mig då in i detta ändå? Jag kan berätta att nagellacket jag köpte igår är precis så där härligt rött som jag önskade. Inte som julen och inte orange! Jag gillar det med andra ord. Har aldrig tidigare testat nagellack från Essie men blev positivt överraskad. Den lilla penseln var verkligen perfekt utformad efter naglarna och täckfärgen är bra, behövdes bara ett lager. Ja, ni hör ju själva - fantasin är på topp! Men okej. Ska jag berätta vad som snurrar runt i mitt huvud just nu? Mycket kortfattat då da. Ett. Tentan. Dessa jävla tentor. Vilken ångest de skapar. Knappt två veckor till nästa. Jag vill hinna läsa en bok och flera artiklar, sammanfatta och råplugga. Två. Sommaren. Alla helger är typ fullbokade. Jag som hade bestämt mig för att ha en "spontan-och-ta-dagen-som-det-kommer-sommar" (säger inte jag så varje år?). JO TJENA! Tre. Marcus åker på semester på lördag. Jag vill också!! Fyra. Göteborgsvarvet. I ena sekunden tänker jag "varför anmälde jag mig?" för att i nästa riktigt längta! Förra året var jag så mentalt förberedd att det liksom inte gick att misslyckas eftersom jag hade sprungit loppet i mitt huvud typ 30 gånger. Det här året har jag knappt konditionstränat och tycker, om jag ska vara helt ärlig, att det är tråkigt att springa. Jag ser alltså fram emot detta med en skräckblandad förtjusning. Hoppas. Jag. Tar. Mig. Runt. Det är mitt mantra! Fem. Vilken bild ska jag välja till det här inlägget? Det råder bildbrist på bloggen! gLAd TiSdAg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0