snow

Fahrman & Essie



Tänkte slänga iväg ett snabbt inlägg.
Det är dock svårt att göra det snabbt när det ska knäppas av kort och redigeras bilder. Idag har jag tagit igen lite av den söndag som jag missade igår. Jag skickade iväg reflektionsuppgiften på morgonen. Lika härlig känsla varje gång man skickar in den till urkund och laddar upp filen på skolans server. Då sänker sig axlarna ett snäpp och man pustar ut. Men med det sagt är det inte säkert att den blir godkänd så det går ju inte att slappna av helt. Efter några timmars pluggande cyklade jag till stan för att uträtta några ärenden. Livsviktiga sådana. Jag köpte ett nytt nagellack - ett sommarrött! Hur härligt? Hade även fått ett meddelande från biblioteket att en bok som jag toklängtat efter, och reserverade någon gång i januari, äntligen hade kommit! Superlicious med Fahrman! Detta måste vara det bästa budget- och förvaringstipset som finns. Genom att låna böcker sparar man både pengar och plats! Passade även på att leta present till mamma (något förslag? Idétorka som vanligt) och köpa nytt te! Den här gången fick det bli grönt te med "rabarber och grädde" och svart med smak av "sommarminne". Nu ska jag ut innan solen går ner! Hoppas ni haft en härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0