snow

Fredagskänsla!


Det sägs bli 18 grader imorgon! Jag håller tummarna! Vet ni vad jag mer håller? HELG! Det ska bli så skönt. Framför allt eftersom jag bestämt mig för att inte plugga! Jag kom nyss hem efter en dag i skolan. 10:30 åt jag lunch och när klockan var 12 trodde jag den var 15. Trots en kort dag i skolan är jag alldeles mosig i huvudet! Försökte fila på min reflektionsuppgift men det kom inget vettigt ut. Så jag lägger ner det nu. Har ont i knäna, trött men GLAD! Ikväll ska jag hem till Matilda, vi och Ana Maria ska ha ett hederligt tacosmys med rosévin och kladdkaka! Det kommer bli underbart! Så nu ska jag hoppa på tåget som jag för en timme sen steg av, haha. Hoppas ni alla får en himla bra fredag och TREVLIG HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0