snow

Klassiker


God morgon sovmorgon! Det var så skönt att vakna upp utvilad! Idag är solen här, som på beställning! Jag får så mycket energi av den. Gårkvällen gör också att jag känner mig GLAD. Vid fyra åkte jag som sagt tillbaka till Helsingborg, eller närmare bestämt till Maxi. Där arbetade vi på en inköpslista samtidigt som vi handlade. Gick sen hem till Matilda och kavlade upp ärmarna. Jag hade tidigare berättat hur himla bra jag är på att baka kladdkaka och nu var det alltså upp till bevis. Skäms SÅ över resultatet. Den ser grotesk ut eftersom kakan inte var tillräckligt bakad när jag la över toscasmeten.. Den flöt liksom ihop med resten. Vill dock tillägga att den blev riktigt god. Kokosen var seg och själva kakan väldigt kladdig! Matilda och Ana Maria lagade under tiden tacos som vi sedan avnjöt i den 20-kvadratmeterstora lägenhet. Otroligt mysigt! Två klassiker till maträtter och kakor slår aldrig fel! Nu ska jag städa undan påsken och gå en luktpromenad med Cindy! Ska verkligen försöka ta vara på den här dagen, SOL och LJUS kan man aldrig få för mycket av! Önskar dig Bloggis en GLAD LÖRDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0