snow

Kvalborg



Tog precis en paus i pluggandet.
Och fick syn på den här vackra skapelsen! Så JAG! Från Zara. Det var dagens tips det! Nu ska jag äta rester - spagetti och köttfärssås, ett klassiskt, vinnande koncept - och sen ska jag återgå med näsan i boken. En sak som man glömmer bort när man inte pluggat på länge är hur kall man blir om just näsa och händer när man sitter still hela dagarna. Hade önskat att det fanns vantar som var anpassade till datoranvändning och bokläsning. Tänkte ta mig igenom en hel del sidor idag - imorgon är det ju nämligen valborg och OM det är fint väder vill inte jag sitta här inne! Då hade, för att knyta ihop säcken, den här klänningen passat alldeles utmärkt! Men enligt väderleksrapporten bordar det inte så gott. 10 grader och mulet väntas. Oavsett blir det grillning på kvällen. Nej nu måste jag värma mat! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0