snow

Längtan efter foton


Jag blir inte alls motiverad till att blogga när jag inte har några roliga, passande bilder till inlägget.
När jag tänker efter var det hur länge sen som helst som jag var ute och fotade ordentligt med min systemkamera. Kan sakna det ibland men den prioriteringen försvinner när vardagen är i rullning. Sen gör ju vädret också mycket. När våren, ljuset, grönskan och sommaren kommer fylls inspirationskontot och då kan jag fota tills jag storknar! Kan längta som en tok efter det - ljumma kvällar, magiskt ljus och fina bilder. Jag tänkte inte vara långrandig utan ville mest säga HEJ! Jag har varit i skolan för första gången på över en vecka - det var kul! Sen har jag umgåtts med det fantastiska vädret - 12 grader och skinande sol! Jag ska inte tjata - eller jo det ska jag - sol och ljus gör en verkligen välmående! Nu: koka te och se på teveprogram, svenska sådana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0