snow

Milen ✔



Hej torsdag och Bloggis!
Jag startade dagen i vanlig ordning vid halvåtta-snåret! Tycker det är en alldeles utomordentlig tid att stiga upp på! Jag har nämnt det tidigare men man får verkligen olika rutiner beroende på om man jobbar eller studerar. När jag var på äldreboendet och förskolan stod min väckarklocka alltid på halvsex, det var standardtiden. Halvåtta var rena rama sovmorgonen! Imorgon börjar jag åtta så då blir uppstigningen betydligt tidigare än vanligt. Ops, nu kom jag in på något annat! Mina morgontider var kanske inte vad jag hade tänkt dra igenom men ibland är sidospår välkommet! Idag har jag pluggat på förmiddagen, ätit lunch på altanen (eller jag försökte, en viss hund protesterade), shoppat loss på Ica och SPRUNGIT MILEN! Jag vet att man inte ska vara löjligt stolt över sin egen prestation (eller ska man det?) men det går onekligen inte att dölja!!! Tänk att jag tog mig runt. Utan att stanna. Med solen i ryggen. Med lite för mycket kläder. Nu har jag ont i huvudet och mår illa men det är en annan femma, haha. Huvudsaken är att jag klarade det! Jag har, en elitidrottare som jag är, två tips när det kommer till löpning. 1) En scarfs i halsen (hejdå halsont!) 2) En Resorb efteråt! Ikväll tänkte jag lägga benen högt, se Berg & Meltzer och bara njuta över dagens prestation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0