snow

Mitt planeringshjärta jublar


Hej vecka 16 - så snabbt det går!
Om det var försommar i lördags så är det höst idag. Vinden viner och det är kallt som sjutton! Men trots det lite murriga vädret känner jag mig glad dagen till ära! Jag har lite stressymptom av all litteratur som ska läsas in och över bedömningen av min reflektionsuppgift som jag skickade in i morse. Men det hör ju den vanlig ordning till. Under förmiddagen har jag även hunnit vara på mitt sommarjobb (äldreboendet), fått schema och skrivit på avtal. Känns så skönt för ett kontrollfreak som jag, att kunna skriva upp tider i kalendern. Nu kan jag planera och så där i godan ro! Ska kika på flygpriser och hotell lite senare. Kanske att det blir en resa med tjejerna också men allt är så dyrt. Men först ska jag läsa i min älskade bok - Den Kapitalistiska Välfärdsstaten. Ack så trevligt! Ha en härlig måndag kära ni! Puss!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0