snow

Snäppet ljusare


Hej!
Idag är jag gladare! Har fått rycka upp mig för man mår ju verkligen inte bättre av att tänka negativt. Det är ju faktiskt innan man tar tag i sakerna som det är som allra jobbigast också. Sen går det ofta ganska smidigt och jag ska försöka tänka så - att tar jag tag i allt plugg i tid så ska jag inte må dåligt över att det är mycket utan "sluta tänka och bara göra". Så. Då fick ni veta det. Nu till något mycket roligare så som nyslingat hår! Håret gör verkligen mycket! Nya slingor, en annan frisyr eller det viktigaste av allt: nytvättat hår gör att man känner sig så mycket finare! Igår var jag hos bästa Elina, hon slingade och klippte mig i timmar! Vi la även några slingor i nacken för att det ska se naturligt ut även när håret är uppsatt. Vi kapade några centimeter och framtill blev det ganska många eftersom jag ville ha håret klippt som i ett "u". Det var dagens hårsnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0