snow

Solskensfredag



Hej fredagshumör och denna härliga sol som skämmer bort oss nuförtiden!
Jag har precis läst ut min älskade bok Socialpolitikens Klassiker! Jag måste nog säga att den hamnar under kategorin "favoritboken". Fast NÄ! Nu ska jag dra igenom en massa artiklar och sen Bloggis, sen är det helg! Det ska bli så skönt! Jag har inte alls mycket planer, vilket är jätteskönt! Ikväll ska jag ha en lugn kväll. Mitt favoritchoklad - alla dagar i veckan - ligger på kylning och jag kan knappt bärga mig. Havssalt är så slående gott i kombination med mörkchoklad. Föresten: låter det som att jag är jättegammal? Och tråkig? Sitter inne en fredagkväll med chokladkakan i högsta hugg och skrattat åt, eller nej MED, David Hellenius? Äsch då! Nu ska vi inte vara såna. Jag gillar det! Önskar dig världens bästa start på helgen. Andas, koppla bort vardagen och stressa INTE! Så. Det var mina visdomsord från mig till dig (eller till mig själv, vem vet?). Fummeliflum! GLAD FREDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0