snow

SPA

Bild från ett annat spatillfälle

Hoppas ni har en fin lördag därute!
Jag har ångest för att jag inte tar tag i pluggande men orkar verkligen inte. Har bestämt mig för att ha en ledig lördag och då ska den banne i mig vara det också! Igår hade jag en riktigt avkopplande eftermiddag. Marcus och hans familj gav mig en helkroppsmassage i födelsedagspresent. När jag berättade detta för Elina sa hon att hon gärna följer med! Jag blev så glad - roligare att vara två när man går på spa! Vi fick behandling, bubblade i jacuzzi, drack varm choklad och badade bastu! En bra start på helgen helt enkelt! Idag har jag varit iväg och firat morfar! Kom precis hem och tänkte stimulera tankarna så jag slipper tänka på reflektionsuppgiften. Den får vara morgondagens problem! GLAD LÖRDAG önskar jag dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0