snow

Tuffa tider



Det är tuffa tider nu Bloggis.
Men det har jag sagt sen en ganska lång tid tillbaka. Är så trött på min negativa inställning. Jag vill se ljust på allt, få hopp och fyllas av bra energier! Då blir det så mycket lättare att nå målen! Men just nu svävar allt i luften. Jag känner mig otillräcklig och tiden springer ifrån mig. En dag är över på två sekunder och det känns inte som att jag får "betat av" så mycket som jag önskat. Kurslitteraturen plus nästa reflektionsuppgift där allt är på engelska. Litteraturen har jag inte börjat med, dels för att biblioteksköerna är långsamma och dels för att skrivuppgifterna tar så mycket tid. Löpningen. Den är åt helvete. Påsken. Jag som hade sett fram emot ledighet. Men ja. Fldknflksdnzdönal. Så. Var det något mer jag skulle säga? Jo, några ytliga saker som gör mig glad. Elina har slingat mitt hår. Det känns fräscht! Jag har bokat massage. Marcus vet vad hans tjej vill ha. Så. Hejdå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0