snow

Vitsippan ute i backarna står



Ja, jag vet att det heter "blåsippan ute i backarna står" men HALLÅ, det här inlägget är tillägnat vitsippan och ingen annan. 
För visst känns det väldigt passande med bilder på vitsippor? Igår var jag och firade min farfars födelsedag! Jag och lillkusinen passade på att gå till skogen som var full med lysande, vita blommor! Så himla fint! Det är verkligen ett äkta vårtecken! (På tal om vitt. Det är först när man fått lite distans till aprilbilderna - när man tittar tillbaka på dem i sommar någon gång, som man inser hur sjukt blek man är så här års. Därav ingen bild på mig). Vi plockade med oss en bukett och var tillbaka lagom till att middagen var klar. Härlig lördag! 18 grader som utlovat och vårens, eller ska man våga dra till med försommarens, första dag?! Idag är det lite kallare men solen skiner! Jag tänkte träna en sväng på gymmet, äta choklad med mandel och bara va! Ska bli skönt! Nu önskar jag dig Bloggis en riktigt GLAD SÖNDAG! Här får du ett fång med sippor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0