snow

Bröllopsyra


Jag får ursäkta den skitiga spegeln! Den behöver få lite mer kärlek än vad jag ger den. Hur som helst så fick jag värsta feberkänslan igår kväll. Så typiskt mig att känna mig dålig precis innan något viktigt ska ske. Förra året, dagen innan bröllopet, fick jag halsont och ju längre in vi kom på kvällen, desto hesare blev jag. När jag vaknade upp på "bröllopsdagen" var rösten helt borta. Det har ALDRIG hänt tidigare. Men det var inget att göra åt saken utan jag gick på bröllop, var tyst under hela dagen och kunde väsa fram några enstaka ord på middagen. Jag kände mig så osocial! Dessutom var klänningen jag hade på mig för liten. Jag köpte den någon vecka efter att jag sprungit Göteborgsvarvet. Då satt den som en smäck! Sen gick en hel sommar och jag testade inte den igen förrän det var dags för bröllop (början på september). Ni kan ju förstå vilken PANIK jag fick när jag insåg att dragkedjan i sidan knappt gick att stänga! Den hade även en skurning under bysten som satt så hårt åtspänd att jag hade svårt att andas. Jag drog i bandet för att försöka lösgöra det men det gick inte. Och till råge på detta hade jag ju redan problem med att få luft. Till årets bröllop har jag valt en rymligare klänning! Ni ska få en bild på den snart! Just nu går jag och klurar på frisyr. Uppsatt? Nersläppt? Små flätor? Tips mottages gärna!


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Hahaha det är samma här! Typiskt att man känner sig lite små hängig. Vi ses imorgon!!! Vi är nervösa och spända :D

2015-08-14 @ 15:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0