snow

Elinas veranda


Två pass kvar. Jag är bara hemma nu och mellanlandar. Lägger jag huvudet på kudden kommer jag somna bums! Det har nämligen blivit väldigt lite sömn de senaste två nätterna. Natten mellan torsdag och fredag var det så galet varmt! Säkert 22 grader ute och inte en vindpust nådde mitt rum så jag hade väldigt svårt att sova. Natten mellan igår och idag var det bra mycket trevligare anledning till brist på sömn. Jag hängde nämligen hos Elina. Hon har en så himla gullig koloni ett par kilometer från stan. Vi satt på hennes veranda hela kvällen med bara ben och alldeles klarblå himmel! Älskar sommaren! Jag drack en liten flaska vin (den här storleken är verkligen super! Man kan köpa ett godare vin och slippa bakfylla men ändå inte betala mer än en stor flaska!). Det här rosévinet är min nya favorit. Tycker annars att rosé ofta är blaskigt och alldeles för sött och bubbligt. Detta är utan bubblor och friskt i smaken! Ni får testa! Nu ska jag lägga mig raklång i sängen i en halvtimme innan jag beger mig till jobbet igen. Ha en fin lördag!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken supersnygg klänning du hade på dig!!

Svar: Tack!! Den är så himla skön också!
Annie

2015-08-09 @ 02:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0