snow

Fisk på grillen



Idag har jag valt att tidsinställa ett inlägg!
Jag är inget fan av det. Tycker det är tråkigt att läsa bloggar som försöker komma på bra samtalsämnen bara för att fylla ut bloggen. Men nu gör jag exakt samma sak. Idag jobbar jag till två och sen, om väderleksrapporten inte ljuger, ska det vara 25 grader och sol så då hoppas jag att jag ligger på stranden vid det här laget! Och på tal om fint väder så är det många som passar på att grilla. Och det är precis vad vi ska göra ikväll! Därför kommer jag med ett hett middagstips till er! Detta är bland det godaste jag vet i grillväg (om vi bortser från grillat lantbröd med ringlad olivolja över och på detta ett tjockt lager tapenade). Detta har jag tipsat om förr men det är värt att nämna igen. Klipp ut lagomstora (större än man tror) foliebitar. Hacka tomat och lök. Dela fetaost i kuber. Lägg detta i botten på ett foliepaket och fisken ovanpå. Krydda laxen med salt och peppar. Pressa en citron, strö över basilika och avsluta med en klick smör och en klick philadelphiaost. Vi toppade våra paket med några sparris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0