snow

Glad men trött



Jag säger HEJ mellan jobbpassen!
Nu är det endast två kvar. Fast imorgon jobbar jag en delad tur så då kan man nästan säga att jag har tre pass kvar. Känns faktiskt bättre att dela upp morgondagen i två olika arbetstillfällen än att tänka det som en evighetsdag. Men nog om lördagen! Idag är det den andra fredagen i augusti vilket innebär att ljusfesten går av stapeln ikväll. Årets mest besvikna fest, haha. Men ska liva upp det ordentligt ikväll (så ordentligt det kan bli med en jobbhelg i hasorna) och åka till Elinas koloni! Det ska bli mysigt! Vi ska dricka lite vin, umgås och sen åka ner till stan och se fyrverkerierna! Har precis läst igenom inlägget (det här ja) och inser hur BITTER jag låter. Vill därför flika in att jag inte alls hänger läpp men kan samtidigt konstatera att det tar på krafterna att jobba i 30-gradershetta, som det varit idag. Jag är bara lite trött med andra ord. Inte bitter alltså. Glad men trött. Önskar dig Bloggis en riktigt TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0