snow

Händelserik helg

Den här helgen har gått i raketfart! Jag har knappt hunnit känna efter och kom på typ för en timme sen att helgen snart är slut. Men vet ni? Det gör faktiskt inte så mycket! Jag har verkligen maxat fredag-lördag och om en vecka går jag dessutom på semester! Men vi tar det från början. I fredags slutade jag jobbet vid två. Jag har börjat komma in i bra rutiner igen och går min sjukilometers-runda flera gånger i veckan, så även denna eftermiddag. Lyssnade på Fredagspodden medan jag gick längst stranden. Efter en dusch åkte jag och familj till farmor och farfar. Där hade släkten samlats för att fira födelsedag med väldigt god mat. Stort fruktfat och kallskuret. Sen spelade vi kort - älskar att spela spel!



I lördags var jag uppe tidigt för att fixa alla ombyten för dagen. Det vankades nämligen möhippa för min kusin, som gifter sig om ett par veckor. Hennes systrar hade fixat det så fint! Pyttetåget hämtade upp henne hemma, körde genom stan med björnen som ni ser och efter det hoppade kompisar och kusiner på om vartannat! Sen väntade dans, fix på salong och middag i världens coolaste hus med egen kock kvällen till ära! Riktigt gott och väldigt härligt! Vilket väder vi fick! Idag har jag och Marcus mest såsat runder. Vi har somnat i vars en solstol på Sven Jons Udde och ätit sallad och tapenade med baguette! Jag tog mitt första dopp i havet! 17 grader!!! Nu fortsätter vi med att fira pappa ikväll! Det kommer bli lugnt och skönt imorgon när jag återgår till jobbet, haha. Hoppas ni haft en fin helg Bloggis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0