snow

Hjälpreda & SOL



Jag håller på med ett "visste-du-att"-inlägg men det tar sin lilla tid att komma på saker om sig själv.
Jag måste ju klura så hjärncellerna glöder och det är inte alltid så lätt att se sig själv utifrån - men det kommer här framöver! Idag har jag som sagt varit hos mormor och morfar hela dagen! Alla deras syskon (tror jag - slår man ihop alla så blir det bra många, jag tappade räkningen efter ett tag) har hälsat på! Jag hämtade smörgåstårta på Ica och sen har jag och mormor donat och fixat så det stått härligt till! Som ni vet har jag alltid lite dåligt samvete för att jag inte åker till dem så ofta som jag hade önskat, därför känns det extra bra att kunna hjälpa till nu när jag är ledig! Imorgon tänkte jag fortsätta på min samvetskvallista och åka en sväng till farmor och farfar. Det är ju så otroligt fint väder och jag vill inget hellre än att njuta av det så därför blir det stranden med farföräldrarna (visst låter det seriöst: smaka på ordet FARFÖRÄLDRAR)!



Sen ska jag packa och fixa ett par dagar innan Mallorca väntar! Jag ser fram emot att få bada i ett VARMT hav (det är 19 här hemma) och Marcus ser fram emot att få dricka riktigt kalla öl. Jag vill ha livfulla dagar med shopping i Palma och Marcus vill - efter att ha slitet prick på hela sommaren på nya jobbet (han kan numera titulera sig som elingenjör - har jag glömt berätta det???) ha lata dagar vid poolen! Vi ska nog kunna kombinera det! Det ska bli underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0