snow

Jag ser rött!



0 pass kvar vilket innebär SEMESTER!!
Det känns riktigt gött! Eller ska jag vara helt ärlig har jag inte riktigt orkat känna efter än. Är nämligen så hjärtans trött efter den här helgen! Ikväll ska jag lägga mig tidigt och bara vetskapen att jag inte behöver ställa klockan på 05:30 är fantastiskt! Semestern firades in med att äta lyxmiddag hemma. Eller ja, vi firade väl mest mamma och pappas bröllopsdag men jag låtsades att de hade gjort bergtungan för min skull. Vet ni föresten vad det första var jag gjorde när jag kom hem? (Förutom att duscha, MÅSTE göra det när jag jobbat. Annars kan jag inte komma ner i varv). Jag målade naglarna (Essie är bäst!!). Det är förbjudet att ha målade naglar på jobb så att se dem lysa är verkligen ledighet för mig!! Nu ska vi spela tolvan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0