snow

Ostbutiken



Vi åt den godaste salladen av dem alla! Dock blev vi så mätta efteråt att vi hade svårt att gå, haha. Men det löste vi med en stunds häng i parken och en lugn promenad på stan. Så härligt att äntligen ses igen! Nu ska jag ta tag i träningen här. Det har blivit allt för lite av det i sommar. Men det är samma visa varje år så man tycker ju att man borde förstå hur man fungerar. Sommar = mindre träning. Men det är precis som att hjärnan VILL ställa in sig på att det kommer bli extra många runder i skogen och pass på gymmet. Kan meddela att jag besökt Friskis totalt tre gånger i sommar. Men nu är jag ledig så nu får jag helt enkelt ta mig i kragen. Med den här generösa salladen i magen ska det säkert gå! Ikväll laddar jag upp för en sista Allsång på Skansen. Känns det inte som att första programmet sändes igår? Typ? Åh, jag vill ALDRIG att sommaren ska ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0