snow

Packat å Anna


Så!
Nu börjar packningen ta form! Den här gången har jag verkligen packat ner endast det nödvändigaste. 5 linnen, 3 klänningar och 3 shorts! Det är allt! Eller ja, nästan allt. Nu ska jag lägga ner det sista i handbagaget sen är jag redo för Mallorca! Som ni kanske minns förlorade vi alla våra väskor både på ut- och hemresa till Malaga för några år sedan. I slutändan blev vi av med en väska men efter det här ser jag alltid till att ha med mig bikini, ett ombyte och saker som jag är extra rädd om i handbagaget. Så även på denna resa! Vet ni föresten vad jag har gjort den här veckan? Nu byter jag tvärt ämne men hittade ingen bra övergång, haha. Efter en hel sommar med mycket godis och lite träning har jag "bantat" sen i måndags. Den här bantningen innebär för mig att jag har käkat hälften så mycket glass och choklad som jag brukar. Och powerwalkat dubbelt så mycket! Sjukt bra balans och ingen nolltolerans - sånt mår man aldrig bra av! Nu känner jag mig lite mer hälsosam och det är den KÄNSLAN som räknas. Jag främjar alltså inte någon hets på något sätt utan vill bara känna mig nyttig och pigg! Nu ska jag till tågstationen och ladda pendlingskortet. Sen väntar avskedsmiddag för världens bästa Anna. Hon ska pröva sina vingar i Kalmar i höst! Kommer sakna henne så! Men ikväll ska vi varken tänka på flytt eller flygrädsla! Vi ska göra det vi är bäst på. Att dricka strawberry daiquiri!

Bilder: Apollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0