snow

Pizza å vin




Jag försökte slänga iväg ett inlägg innan idag men då var inte uppkopplingen på min sida. Den brukar bli bättre på kvällskvisten så jag håller tummarna för det! Idag har vi legat vid poolen hela dagen - skönt, lugn och ro om det inte vore för flygplanen (vi bor 10 minuter från flygplatsen). Vi räknade en gång när det var som mest intensivast och då lyfte 15 plan inom loppet av en kvart, galet! Hur som helst så tog vi bussen in till stan idag. Åh Palma, trots att jag aldrig varit där tidigare så hade jag på känn att jag skulle älska det! Och mycket riktigt, det gjorde jag också! Smala gränder med restauranger blandat med puls och massa affärer! Ikväll åt vi glutenfri pizza på en mysig bakgata! Tror det får bli många fler turer intill denna stad innan denna resa är slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0